web analytics
Hoppa till innehåll

Meny

Primär meny

  • Hem
  • Om bloggen
  • Projekt
  • Fotografi
    • Artsy
    • Blommor
    • Byggnader
    • Djur
    • Natur
    • Porträtt
  • Allmänt tyckande
  • Poesi

Etikettarkiv: påsk

Påskfirande.

Skrevs den 15 april, 2006 av Micke — Inga kommentarer ↓

Ska strax åka iväg till syrran för att fira lite påsk där. Sen imorgon blir det åka iväg till nästa syster och på Måndag en tredje. Önskar att jag kunde träffa den fjärde med, men det får väl vänta tills Fortsätt läsa Påskfirande.→

Publicerat i Ord | Etiketter påsk | Lämna ett svar

morot istället för glass

Skrevs den 14 april, 2006 av Micke — Inga kommentarer ↓

Har bytt ut oboyglassen mot morötter som snack. Inga kakor eller godis här inte. Bara grönt. Ska kanske göra iordning en sallad sen, så inte grönsakerna ruttnar. Tur att jag gillar grönt, det är ju gott, vore värre om man Fortsätt läsa morot istället för glass→

Publicerat i Ord | Etiketter påsk | Lämna ett svar

Kåtslag!

Skrevs den 4 mars, 2005 av Micke — Inga kommentarer ↓

Ja, över det faktum att det är heeeelg!! Jag älskar helger! Och det kommer bli en trevlig en också. KTH-fest ikväll, inte en susning vad som väntar, mer än alkohol och studenter, kanske är värsta hallabalot. Skumt ord det där. Fortsätt läsa Kåtslag!→

Publicerat i Ord | Etiketter dator, fel, fest, påsk, studenter | Lämna ett svar

Flyttdags!

Skrevs den 8 april, 2004 av Micke — Inga kommentarer ↓

Jag behöver frivilliga som kan hjälpa till att bära grejer. Systrar, vänner, ja, vem som helst kan få hjälpa till, jag lovar. Det kommer bjudas på inflyttningsfest som tack. Just let me know when you can. Gärna nu till helgen. Fortsätt läsa Flyttdags!→

Publicerat i Ord | Etiketter dator, fest, flyt, påsk, vänner, Video | Lämna ett svar

did it ever make sense to you

Skrevs den 20 mars, 2004 av Micke — Inga kommentarer ↓

Brunhårig igen. Man skulle inte färga håret om man hade irriterad hårbotten eller sår i huden, räknas bulor? Jaja, det gick ju bra ändå. Hoppas jag. Har lite ont i huvudet, men det kanske har med gårdagens aktiviteter att göra. Fortsätt läsa did it ever make sense to you→

Publicerat i Ord | Etiketter fest, påsk, trött | Lämna ett svar

kärlekens tunga

Skrevs den 18 april, 2003 av Micke — Inga kommentarer ↓

Tror jag har den låten ggr 5.. fem filer med samma låt ungefär. 🙂 Men det är ju en bra och fin låt med Paus. En cover av eldkvarn. Men här är texten iaf. Tala till mig Jag hörde trummorna Fortsätt läsa kärlekens tunga→

Publicerat i Ord | Etiketter lycka, mys, påsk | Lämna ett svar

cross that line

Skrevs den 9 april, 2003 av Micke — Inga kommentarer ↓

Uj, jag är nog trött fast jag inte erkänner det. Eller min kropp vill inte känna av det. Men jag ska strax sova. Blir till att åka buss. Min arbetskamrat har tydligen varit med om en olycka och kan inte Fortsätt läsa cross that line→

Publicerat i Ord | Etiketter lycka, påsk, trött | Lämna ett svar

Inläggsnavigering

← Äldre inlägg
Nyare inlägg →

Primära sidofältet Widget område

  • man about to lift barbell
    Träningsvärken från helvetet
    av Micke
    22 januari, 2025
    Träningsvärken jag dragits med sedan i torsdags har inte varit att leka med. Hare gått som jag vet inte vad och minsta lilla rörelse som är utanför de vanliga gör så ont. Balansen har också blivit påverkad till viss del. Så går det när man tar i för mycket vid träning. Känns ändå bra att Fortsätt läsa Träningsvärken från helvetet→
  • Att vara handledare åt en student
    av Micke
    25 november, 2024
    Idag är det måndag och jag har tränat för andra gången på Actic, sen jag signade ett toppenbra medlemskap i oktober. Fick möjligheten att träna innan det avslutningssamtal som jag och min fellow handledare skulle ha idag. Jag har alltså handlett en socionomstudent sen i september, eller i alla fall delvis. Har främst varit min Fortsätt läsa Att vara handledare åt en student→
  • white and blue wooden signage
    Idag var det en bra dag
    av Micke
    3 juni, 2024
    Idag var det en bra dag trots att jag varit jättetrött så fick vi en hel del gjort efter jobbet. Jag lade ut vår gamla TV på Facebook och jag hittade någon som ville ha den och nu är den bortforslad. Linda kom iväg till Lidl och Kappahl och lämnade tillbaka saker som vi inte Fortsätt läsa Idag var det en bra dag→
  • selective focus photography of popcorns
    Sagan om ringen-maraton
    av Micke
    24 maj, 2024
    Sagan om ringen är ett av mina favoritepos inom fantasy, det var första världen jag besökte utanför vår egen. Så att säga. 8 år gammal och uppåt läste jag de tre böckerna om och om igen. Sen har jag förstås sett de tre filmerna, på bio och flera flera gånger om på tv. Nu har Fortsätt läsa Sagan om ringen-maraton→
  • Mental anteckning
    av Micke
    11 april, 2024
    De senaste dagarna har jag varit rätt trött, har inte lagt mig i tid över huvud taget på sistone. I helgen gjordes det försök till att ta det lugnt och återhämta sig lite. Vi lämnade igen böcker som vi lånat med ungarna och lånade nya på biblioteket, sen så gick jag faktiskt ner på gymmet Fortsätt läsa Mental anteckning→

besök bloggen böcker dagbok dator ekonomi fel fest film flyt fot framtid framtiden gud kontakt känslor kåren lycka lön musik mys plugga politik projekt smärta snö social sorg stockholm stress sömn tankar telefon tenta Träning trött tvätta usa vatten Video vila vänner västerås ångest åsikter

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • Tumblr
  • Instagram
Upphovsrätt © 2026 . Alla rättigheter förbehållna.
Tema: Catch Box av Catch Themes
Rulla upp